IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Zaklęcia transmutacyjne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Huncwot
Huncwot
Liczba postów : 362
Data przyłączenia : 27/11/2016

Zaklęcia transmutacyjne Empty
PisanieTemat: Zaklęcia transmutacyjne   Zaklęcia transmutacyjne EmptyPon Gru 05, 2016 2:05 am



Zaklęcia transmutacyjne


Łatwe

Zaklęcia z podstawy programowej klasy I


Nigro
Opis: Zamienia dowolną, niemagiczną ciecz w atrament.
Odkrywca: Franz Krueger

Scribblifors
Opis: Zaklęcie, którego efektem jest przemiana dowolnego, niewielkiego przedmiotu w pióro.

Vera Verto
Opis: Przemienia niewielkich rozmiarów zwierzę w pucharek.


Zaklęcia z podstawy programowej klasy II


Engorgio
Opis: Powiększa małe obiekty.

Flintifors
Opis: Zaklęcie, którego efektem jest przemiana małych przedmiotów w pudełko zapałek.

Rotie
Opis: Transmutuje krawat w linę. Jej długość zależy od siły zaklęć rzucającego zaklęcie.
Odkrywca: Ben Watts

Snufflifors
Opis: Zamienia książki w myszy.


Zaklęcia z podstawy programowej klasy III


Aggre aperium
Opis: Zamiana talerzyka w lustro.

Igilais
Opis: Zamiana garści piasku w garść soli.

Reducio
Opis: Redukuje (zmniejsza) rozmiary obiektów.

Rosea Rotulis
Opis: Transmutuje pergamin w różę. By nadać jej odpowiedni kolor, należy o nim intensywnie myśleć. Nieodpowiednie skupienie na zaklęciu sprawi, że róża nie będzie świeża, a zwiędnięta lub wyschnięta.
Odkrywca: Ben Watts


Zaklęcia spoza podstawy programowej


Broram
Opis: Transmutuje spodnie w spódnicę. Wymyślone z myślą o Szkotach nagminnie zapominających kiltów.
Odkrywca: Ben Watts

Densaugeo
Opis: Wydłuża przednie zęby.

Lumbricus
Opis: Transmutuje włosy w dżdżownice.
Odkrywca: Ben Watts

Porcus Codicula
Opis: Doprawia ofierze świński ogonek.
Odkrywca: Franz Krueger

Pripendo
Opis: Zamiana czajnika w księgę.


Średnie

Zaklęcia z podstawy programowej klasy IV


Lupus Corpus
Opis: Pozwala czasowo przetransmutować ciało - u osoby, na której zastosowano zaklęcie pojawiają się ostre, wilcze kły i pazury.
Odkrywca: Franz Krueger

Melofars
Opis: Zamienia daną część ciała w dynię.

Supraco
Opis: Zamiana filiżanki w kociołek cynowy rozmiar 1.

Vermes Verto
Opis: Zaklęcie, którego efektem jest przemiana insekta w motyla


Zaklęcia z podstawy programowej klasy V


Converto muto
Opis: Pozwala przywrócić transmutowany obiekt do jego pierwotnego stanu.
Odkrywca: Franz Krueger

Epoximise
Opis: Zaklęcie transmutacyjne złączające dwa dowolne przedmioty/części ciała razem.

Infico Infectum
Opis: Dość ciekawe zaklęcie, które pozwala na zamianę koloru dowolnego przedmiotu. Nie działa na żywe istoty.
Odkrywca: Franz Krueger

Protegat
Opis: Transmutuje but w tarczę.


Zaklęcia spoza podstawy programowej


Anguis
Opis: Pozwala na transmutację buta w węża - gatunek zależny jest od intencji oraz mocy magicznej rzucającego. Zaklęcia nie daje rzucającemu kontroli nad zwierzęciem.
Odkrywca: Ben Watts

Besgulum
Opis: Transmutuje zwierzę w koc.
Odkrywca: Ben Watts

Corpus Calor
Opis:  Ciało pokrywa się niewidzialną miękką drugą skórą. Działanie identyczne do folii termicznej. Pomaga utrzymać ciepłotę ciała w warunkach minusowej temperatury.
Odkrywca: Yumi Merberet

Duro
Opis: Przemienia w kamień. Działa wyłącznie na magiczne stworzenia wielkości przeciętnego kota.

Lingua Glaciem
Opis: Transmutuje język ofiary w bryłę lodu, efekt utrzymuje się dokładnie jedną minutę.
Odkrywca: Ben Watts

Magris
Opis: Pozwala na transmutację ludzkich dłoni i/lub stóp w kocie łapki na okres kilku chwil.
Odkrywca: Ben Watts

Supis
Opis: Transmutuje kamień w materiałową chusteczkę.
Odkrywca: Ben Watts


Trudne

Zaklęcia z podstawy programowej klasy VI


Cordonium Alevian
Opis: Urok, na skutek którego ofiara zamienia się na kilka sekund w kanarka.

Incarcifors
Opis: Zaklęcie pozwalające przemienić obiekt w klatkę dowolnych rozmiarów.

Zaklęcie płetwonurka (zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Pozwala na stworzenie pomiędzy palcami u rąk i stóp czegoś w rodzaju płetw. Dzięki temu można znacznie szybciej pływać.
Odkrywca: Franz Krueger


Zaklęcia z podstawy programowej klasy VII


Tentaclifors
Opis: Zaklęcie transmutacyjne, które przemienia głowę ofiary w mackę.
Kategoria: podstawa programowa klasy VII

Zaklęcie Kameleona (zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Kamufluje (upodabnia do otoczenia) przedmiot lub żywą istotę. Należy przy tym pamiętać, że upodobnienie do otoczenia może ukryć naszą obecność, dopóki pozostajemy w bezruchu. Ruch może nas zdemaskować.

Zaklęcie skrzeli (zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Pozwala na kilka minut stworzyć na szyi skrzela, które pozwalają na oddychanie pod wodą.
Odkrywca: Franz Krueger


Zaklęcia spoza podstawy programowej


Commbone
Opis: Transmutuje ciało w kościany, twardy pancerz.
Odkrywca: Ben Watts

Zaklęcie osiłka (zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Pozwala na krótką chwilę zwiększyć masę mięśniową w wybranej części ciała.
Odkrywca:  Franz Krueger


Bardzo trudne

Zaklęcia spoza podstawy programowej


Praemorior
Opis: Zaklęcie to sprawia, że osoba która została nim trafiona staje się niewidzialna na okres 15 minut.

Torverto Transmutative
Opis: Zmusza animaga do odwrócenia procesu zamiany w zwierzę (ujawnienia się). Jest to proces bardzo bolesny i nieprzyjemny dla ofiary.

Zaklęcie rekina (zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Pozwala na kilku minut transmutować głowę człowieka w głowę rekina. Dzięki temu można oddychać pod wodą, ponadto zyskuje się ostre kły.
Odkrywca: Franz Krueger


Ekstremalnie trudne

Zaklęcia spoza podstawy programowej


Piertotum Locomotor
Opis: Zaklęcie z dziedziny transfiguracji. Umożliwia ono "ożywienie" posągów, rzeźb itp. Osoba rzucająca czar może nad nimi panować i wydawać im rozkazy.
Koszt nauki: 80 PN

Zaklęcie Proteusza (zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Powoduje zależne zmiany; przedmioty, na które zostanie rzucone są od siebie zależne, zmiany zachodzące w jednym powodują te same zmiany w pozostałych.
Koszt nauki: 80 PN

 

Zaklęcia transmutacyjne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Zaklęcia i uroki
» Zaklęcia OPCM

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Mapa Huncwotów :: 
Systemowe
 :: System rozgrywki :: Księga zaklęć
-