IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Zaklęcia i uroki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Huncwot
Huncwot
Liczba postów : 362
Data przyłączenia : 27/11/2016

Zaklęcia i uroki Empty
PisanieTemat: Zaklęcia i uroki   Zaklęcia i uroki EmptyPon Lis 28, 2016 7:17 pm



Zaklęcia i Uroki


Łatwe

Zaklęcia z podstawy programowej klasy I


Accio
Opis: Sprawia, że dany przedmiot przylatuje do osoby rzucającej zaklęcie.

Circuspicio
Opis: Po uderzeniu różdżką i wymówieniu zaklęcia otwiera księgę na wybranej przez czarodzieja stronie, bądź haśle.
Odkrywca: Franz Krueger

Colloportus
Opis: Zamyka wszelkie rzeczy, głównie zamki itp.

Depulso
Opis: Odpycha przedmioty od użytkownika. Zaklęciem odwrotnym jest accio.

Diffindo
Opis: Rozcina (nie służy do walki!).

Flippendo
Opis: Popycha lub przesuwa małe obiekty.

Lumos
Opis: Powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki.

Nox
Opis: Gasi różdżkę zapaloną zaklęciem ‘Lumos’.

Wingardium Leviosa
Opis: Unosi wskazany obiekt.


Zaklęcia z podstawy programowej klasy II


Apatypo
Opis: Zaklęcie kopiujące. Uwaga! Działa tylko na kartki i pergamin, nie da się kopiować przedmiotów.
Odkrywca: Dante Shepard

Bolate Acendelai
Opis: Wysoko podrzuca małe obiekty.

Mixtum Maximum
Opis: Zaklęcie mieszające wszystkie składniki bez pomocy łyżeczki czy chochli.
Uwaga! Mimo że zaklęcie należy do dziedziny zaklęć i uroków, uczniowie uczą się go podczas lekcji eliksirów!
Odkrywca: Horacy Slughorn

Quietus
Opis: Osłabia siłę głosu.

Silencio
Opis: Wycisza całkowicie głos.

Sonorus
Opis: Zwiększa siłę głosu.

Sustentus
Opis: Pozwala za pomocą uderzenia różdżki i wymówienia zaklęcia poprawić wszystkie błędy ortograficzne, językowe i gramatyczne w pracy. Nie poprawia zaś błędów merytorycznych, z tego względu zaklęcie nie jest zakazane w szkole.
Odkrywca: Franz Krueger

Wskaż mi (Zaklęcie Czterech Stron Świata)
Opis: Różdżka obraca się w kierunku północnym.


Zaklęcia z podstawy programowej klasy III


Erecto
Opis: Zaklęcie prostujące, stawiające (na przykład do rozstawiania namiotu).

Finite
Opis: Kończy działanie większości zaklęć.

Glacius
Opis: Zamraża wodę.

Locomotor (Zaklęcie ruchu)
Opis: Proste zaklęcie służące do przenoszenia różnych przedmiotów z miejsca na miejsce. Aby go użyć podobnie jak w zaklęciu Accio trzeba po inkantacji wypowiedzieć, co to chce się przenosić np. Locomotor walizka. Przenosiny za pomocą zaklęcia Locomotor odbywają się w powietrzu.

Lumos Maxima
Opis : Oświetla całe pomieszczenie w którym znajduje się osoba rzucająca zaklęcie.

Mobiliarbus
Opis: Zaklęcie używane do lewitacji roślin i drzew. Podobne do zaklęcia Wingardium Leviosa.
Uwaga! Mimo że zaklęcie należy do dziedziny zaklęć i uroków, uczniowie uczą się go podczas lekcji zielarstwa!

Nox Maxima
Opis: Zaklęcie powodujące całkowitą ciemność. Przeciwzaklęciem jest Lumos Maxima.

Reapatypo
Opis: Zaklęcie ukazujące czy dany dokument to kopia, czy oryginał.
Odkrywca: Dante Shepard


Zaklęcia spoza podstawy programowej


Aperecjum
Opis: Ujawnia niewidzialny tusz.

Capilio
Opis: Stawia włosy na całym ciele dęba.
Odkrywca: Yumi Merberet

Chłoszczyść
Opis: Czyści oraz porządkuje.

Colligatus
Opis: Zaklęcie pozwalające na szybkie zawiązanie sznurówek, muszki lub krawata.
Odkrywca: Franz Krueger

Concino
Opis: Sprawia, że wszystko, co chce ofiara powiedzieć, zamiast tego wyśpiewuje w melodii ostatnio słuchanej piosenki.
Odkrywca: Franz Krueger

Defodio
Opis: Zaklęcie odłamujące część przedmiotu, na który zostało rzucone.

Degrumatus
Opis: Za pomocą przyłożenia różdżki i wymówienia nazwy zaklęcia można wyprasować ubranie.
Odkrywca: Franz Krueger

Deprimo
Opis: Zaklęcie, które tworzy dziury w różnych rzeczach, między innymi drewnie.

Desino Perfremo
Opis: Osoba, na którą rzucono to zaklęcie, przestaje chrapać.
Odkrywca: Franz Krueger

Glisseo
Opis: Wygładza nawet duże bardzo pokrzywione obiekty (np. schody, tworząc z nich coś na wzór zjeżdżalni).

Insectum morte
Opis: Zaklęcie działające mniej więcej tak, jak packa na muchy. Jego mordercze działanie ogranicza się jednak jedynie do owadów.
Odkrywca: Lily Evans

Lacarnum Inflamarae
Opis: Powoduje, że z różdżki wystrzeliwuje mały płomień, który jest cennym źródłem ciepła. Ogólnym zaklęciem podpalającym jest Incendio, ale Lacarnum Inflamarae prawdopodobnie lepiej działa na płaszcze i inne artykuły odzieżowe.

Munda bit
Opis: Prościutkie zaklęcie służące do wywabiania plam, w niewłaściwych rękach mogące jednak spowodować wypalenie w ubraniu sporych dziur.
Odkrywca: Lily Evans

Mundusens
Opis: Pozwala na oczyszczenie zmysłów - na przykład zlikwidowanie posmaku pozostałego po obrzydliwej potrawie. Zaklęcie można użyć jednak nie tylko w tak błahych celach. Pozwala także na przywrócenie wzroku po skutecznym zaklęciu Conjuctivitis (żeby użyć jednak zaklęcia w tym celu, trzeba posiadać minimum 16 punktów w sile zaklęć i uroków).
Odkrywca: Franz Krueger

Nutrio
Opis: Zaklęcie rzucone na jedzenie sprawia, że to wolniej się psuje; konserwuje je.
Kategoria: zaklęcie spoza podstawy programowej
Odkrywca: Franz Krueger

Opus Chorus
Opis: zaklęcie muzyczne. Czarodziej wysyła wiązkę dźwięku ze swej różdżki, która roznosi się po całym pomieszczeniu. Efekt jest taki, że wszyscy, którzy znajdują się w pobliżu słyszą muzykę, najczęściej jest to śpiew chóru, choć niekoniecznie.
Odkrywca: Franz Krueger

Orchideus
Opis: Sprawia, że z końca różdżki wystrzela bukiet kwiatów.

Pelorecto
Opis: Prostuje włosy.
Odkrywca: Yumi Merberet

Polioto
Opis: Poleruje przedmioty, buty itp. aż do błysku.
Odkrywca: Yumi Merberet

Portengo
Opis: Zaklęcie to sprawia, że portki przeciwnika (spodnie, gatki, majteczki, spódniczki) nagle opadają w dół.
Odkrywca: Dante Shepard

Seducto
Opis: Zaklęcie kodujące. Przewraca wszystkie litery w tekście tak, aby inna osoba nie mogła ich odczytać. Zaklęcie może być zakończone przez ponowne jego użycie, bądź przez zastosowanie Finite.
Kategoria: zaklęcie spoza podstawy programowej
Odkrywca: Franz Krueger

Sicarre
Opis: zaklęcie sprawiające, że z różdżki zaczyna wydobywać się strumień ciepłego powietrza. Może z powodzeniem służyć do suszenia wszelkiego rodzaju materiałów, włosów i przedmiotów.
Odkrywca: Lily Evans

Skurge
Opis: Zaklęcie oczyszczające dany przedmiot z różnych zanieczyszczeń.


Średnie

Zaklęcia z podstawy programowej klasy IV


Gemino (Zaklęcie Powielające)
Opis: Zaklęcie pomnażające przedmioty. Wiadomo jednak, że kosztowności trafione tym zaklęciem są bezwartościowe.

Gravis
Opis: pozwala na zwiększenie wagi przedmiotu na kilka minut tak, że nawet silny człowiek nie będzie w stanie go podnieść.
Odkrywca: Franz Krueger

Levis
Opis: Przeciwieństwo zaklęcia Gravis. Pozwala na zmniejszenie wagi przedmiotu na kilka minut tak, że nawet wątła osoba będzie w stanie unieść cięższy mebel i przenieść go o własnych siłach.
Odkrywca: Franz Krueger

Obliteration
Opis: To zaklęcie zaciera ślady na ziemi.

Partis Temporus
Opis: Czar, który tworzy tymczasową lukę w obiekcie np. w ogniu lub w wodzie.

Pelgolau
Opis: Wyczarowuje kulkę jasnego światła, którą można manipulować za pomocą zaklęcia 'mobiliarbus'. Nie wytwarza ciepła.


Zaklęcia z podstawy programowej klasy V


Aquamenti
Opis: Wytwarza strumień wody z różdżki.

Bombarda
Opis: Powoduje niewielką i niegroźną eksplozję danego obiektu.

Carpe Retractum
Opis: Zaklęcie, które rzuca magiczny, przypominający lasso, świetlny sznur na dane obiekty i przyciąga je do rzucającego zaklęcie (lub odwrotnie). Za jego pomocą można przesuwać różne przedmioty – nawet zwierzęta i rośliny. Na tym „sznurze” można się także powiesić i zastygnąć w miejscu na określony czas.

Equus Astarte
Opis: Zaklęcie wypowiedziane w obecności dzikiego konia lub jednorożca powstrzymuje atak zwierzęcia i na jakiś czas go uspokaja. Zaklęcie to nie jest używane do poskramiania koni.
Uwaga! Mimo że zaklęcie należy do dziedziny zaklęć i uroków, uczniowie uczą się go podczas lekcji ONMS! Uczniowie, którzy nie wybrali ONMS jako dodatkowego przedmiotu, nie opanowują tego zaklęcia!
Odkrywca: Daimon Frey

Flagrate
Opis: Zaznacza różne obiekty ognistym, czerwonym krzyżem. Dotknięcie tak zaklętego przedmiotu może poparzyć.

Impervius
Opis: Zaklęcie, które rzucone na jakiś przedmiot powoduje, że ten staje się wodoodporny lub umożliwia lepszą widoczność w złych warunkach pogodowych. Chroni także przed oparzeniami i rzeczami, na które rzucony został urok Flagrante.

Sanavite
Opis: Uzdrawia rośliny i drzewa, doprowadza do ich rozkwitu.
Uwaga! Mimo że zaklęcie należy do dziedziny zaklęć i uroków, uczniowie uczą się go podczas lekcji zielarstwa!
Odkrywca: Yumi Merberet

Waddiwasi
Opis: Zaklęcie, które może posłużyć do wystrzelenia jakiegokolwiek przedmiotu w cel lub ofiarę.


Zaklęcia spoza podstawy programowej


Accelero
Opis: Osoba, na którą rzucono to zaklęcie, może poruszać się znacznie szybciej, niczym rasowy sprinter.
Odkrywca: Franz Krueger

Alarte Ascendare
Opis: Zaklęcie powodujące wyrzucenie przedmiotu lub niewielkich rozmiarów stworzenia w powietrze.

Avifors
Opis: Sprawia, że z różdżki wylatują nietoperze.

Avis
Opis: Powoduje pojawienie się stada fruwających ptaków.

Conglutino
Opis: W wybranym przez użytkownika miejscu tworzy kleistą maź. Kiedy przeciwnik w nią wdepnie, może mieć problem ze zmianą położenia.
Odkrywca: Franz Krueger

Delineationis
Opis: Jest to zaklęcie, dzięki któremu możemy przy pomocy różdżki narysować, lub napisać coś w powietrzu. Napisy mają charakterystyczny, wyraźny, mieniący się kolor. Znikają niezależnie od woli czarodzieja po około dwóch minutach, lub jeżeli ten zechce – szybciej.
Odkrywca: Raphael Cartier-Detras

Descendo
Opis: Zaklęcie niszczące, które powoduje, że wysokie przedmioty, na które zostanie nakierowana różdżka, zaczynają się przechylać.

Devoveo Scopam
Opis: Zaklina czyjąś miotłę w ten sposób, że zrzuca ona osobę, która na niej siedzi.
Odkrywca: Franz Krueger

Ego quaerere
Opis: Odnajduje zaginionego oswojonego pupila (działa tylko przy silnej więzi między właścicielem a zwierzęciem).
Odkrywca: Yumi Merberet

Glaciapila
Opis: Tworzy kulę lodu, która obladza wszystko na swojej drodze.
Odkrywca: Franz Krueger

Incendo Armum
Opis: Zaklęcie umożliwiające doprowadzenie do pokrycia ogniem broni dowolnego gatunku, między innymi mieczy, strzał, bełtów, noży.
Odkrywca: Franz Krueger

Muffliato
Opis: Zaklęcie, które powoduje, że wszyscy w pobliżu słyszą niezidentyfikowane brzęczenie. Uniemożliwia to podsłuchanie czarodzieja, który je rzucił.
Odkrywca: Severus Snape

Nebula
Opis: przy wykorzystaniu naturalnego środowiska (akwenu), zaklęcie pozwala czarodziejowi na stworzenie mgły pokrywającej pole bitwy.
Odkrywca: Franz Krueger

Operius
Opis: Zakrywa, tuszuje blizny wszelakiego pochodzenia lub tatuaże. Działa dwadzieścia cztery godziny. Wymaga systematycznego stosowania.
Kategoria: zaklęcie spoza podstawy programowej
Odkrywca: Yumi Merberet

Perriculum
Opis: Powoduje wystrzelenie z różdżki czerwonego snopa iskier, który rozdziela się jak fajerwerk.

Silencio Vado
Opis: Zaklęcie z kategorii czarów wyciszających. Pozwala jednak wyciszyć nie głos użytkownika, a jego kroki. Zaklęcie przydatne dla tych, którzy chcą się gdzieś zakraść.
Odkrywca: Franz Krueger

Torakko
Opis: Pozwala na zrobienie trwałego, czarnego tatuażu na ciele. Zaklęcie średniego stopnia trudności, wymagające jednak zręczności i wyczucia. Brak wprawy może grozić wypaleniem skóry.
Uwaga! Zaklęcia może nauczyć się każdy, ale nie każdy zrobi taki tatuaż jak w profesjonalnym studiu. Nie dość, że dzięki Torakko można sobie sprezentować niezbyt atrakcyjny, nieusuwalny rysunek, to jeszcze można zrobić sobie krzywdę. Dlatego zdecydowanie polecamy wykonywać tatuaże w profesjonalnym studiu Markusa Scarra na ulicy Śmiertelnego Nokturnu.
Odkrywca: Yumi Merberet

Vomitus Limaci
Opis: Zaklęcie, które sprawia, że ofiara zaczyna wymiotować ślimakami.
Odkrywca: Franz Krueger


Trudne

Zaklęcia z podstawy programowej klasy VI


Animalium Revelio
Opis: Wykrywa obecność zwierząt na danym obszarze. Jeśli skupimy się na danym zwierzęciu, będziemy 'uważni' tylko na wybrany gatunek.
Uwaga! Mimo że zaklęcie należy do dziedziny zaklęć i uroków, uczniowie uczą się go podczas lekcji ONMS! Uczniowie, którzy nie wybrali ONMS jako dodatkowego przedmiotu, nie opanowują tego zaklęcia!
Odkrywca: Dante Shepard

Aqua mundi  
Opis:  Oczyszcza wodę, sprawiając, że jest ona krystalicznie czysta. Niweluje również działanie słabszych bezbarwnych i bezwonnych trucizn.
Uwaga! Mimo że zaklęcie należy do dziedziny zaklęć i uroków, uczniowie uczą się go podczas lekcji zielarstwa!
Odkrywca: Yumi Merberet

Ascendio
Opis: Zaklęcie polegające na tym, że różdżka z ogromną siłą pociąga rzucającego w górę. Prawdopodobnie zaklęcie może pociągnąć także w inne strony.

Incendio
Opis: Wyczarowuje snop iskier, który po pięciu sekundach zamienia się w ogień.

Oculus Extendus
Opis: Rzucone na kogoś, pozwala mu widzieć na znaczną odległość - zasięg zaklęcia zależy od siły magicznej czarodzieja, który go używa.
Odkrywca: Franz Krueger

Reducto
Opis: Niszczy nawet duże obiekty mieląc je na proch.

Sominatio
Opis: Usypia zwierzę lub magiczne stworzenie na czas kilku minut. Zaklęcie trudniejsze do wykonania w przypadku zwierząt dzikich. przy zwierzętach dzikich.
Uwaga! Mimo że zaklęcie należy do dziedziny zaklęć i uroków, uczniowie uczą się go podczas lekcji ONMS! Uczniowie, którzy nie wybrali ONMS jako dodatkowego przedmiotu, nie opanowują tego zaklęcia!
Odkrywca: Yumi Merberet

Terra motu
Opis: Wywołuje niewielkie i niegroźne trzęsienie ziemi w promieniu kilku metrów. Zaklęcie obszarowe dezorientujące wiele osób naraz.
Odkrywca: Yumi Merberet

Zaklęcie Bąblogłowy (zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: tworzy bańkę powietrza wokół głowy.


Zaklęcia z podstawy programowej klasy VII


Arresto Momentum
Opis: Spowalnia lub całkowicie zatrzymuje na krótką chwilę.

Finite Potior
Opis: Pozwala na zerwanie "nici" pomiędzy kontrolującym a kontrolowanym przez niego stworzeniem. Nie działa na Imperio.

Memino
Opis: przywołuje najpiękniejsze wspomnienie danej osoby z całego życia. Działa nawet w przypadku utraty pamięci bądź jej zaniku. Zaklęcie trudne.
Kategoria: zaklęcie spoza podstawy programowej
Odkrywca: Yumi Merberet

Oculta
Opis: Zaklęcie jest w stanie zaczarować niewielki obiekt (lecz także rysunek, napis) w taki sposób, aby nie był on widoczny. Od siły rzucającego zaklęcie zależy to jak dokładne będzie złudzenie niewidzialności, obiekty czarnomagiczne kamufluje się znacznie trudniej.
Aby cofnąć zaklęcie należy skierować różdżkę na ukryty przedmiot i użyć "finite".
Odkrywca: Lily Evans

Repello Mugoletum
Opis: Sprawia, że mugole nie widzą danego przedmiotu.

Somnihostia
Opis: Zaklęcie, które sprawia, że osoba, na którą je rzucono, zapada w głęboki sen.
Odkrywca: Franz Krueger

Tenebris
Opis: Zaklęcie sprawiające, że w pomieszczeniu zapada na kilka minut całkowita i nieprzenikniona ciemność, odporna na światło magiczne i naturalne. Zaklęcie być w każdej chwili przerwane na życzenie rzucającego.
Odkrywca: Lily Evans


Zaklęcia spoza podstawy programowej


Aquacumulus
Opis: Tworzy "płynącą" po powierzchni ziemi falę wody, która może wywrócić przeciwników.
Odkrywca: Franz Krueger

Calidus
Opis: Podwyższa temperaturę ciała użytkownika lub jego przeciwnika. W zależności od stopnia natężenia pozwala na zwykłe ocieplenie, bądź wywołanie u wroga gorączki i wrażenia płonącego ciała.
Odkrywca: Franz Krueger

Confringo
Opis: Zaklęcie służące do stworzenia silnej eksplozji raniącej ludzi stojących w miejscu wybuchu lub niszczeniu zapór np. z kamieni. Zaklęcie jest bardzo niebezpieczne, może być nawet śmiertelne.

Crocio
Opis: Nie mylić z Crucio. Jest to zaklęcie podobne do Serpensortii, jednak zamiast węża pozwala przyzwać kruka posłusznego temu, który go przyzwał. Zaklęcie nie jest czarnomagiczne.
Odkrywca: Franz Krueger

Flamaro
Opis: Zaklęcie pozwala cisnąć ognistym płomieniem z różdżki.
Odkrywca: Franz Krueger

Frigesco
Opis: Obniża temperaturę ciała użytkownika lub jego przeciwnika. W zależności od stopnia natężenia pozwala na zwykłe ochłodzenie, bądź wywołanie u wroga uczucia zamarzania. Można więc wykorzystać to zaklęcie po prostu do złagodzenia gorączki, ale także i w walce do wymrożenia wrogiego organizmu.
Odkrywca: Franz Krueger

Jęzlep (Zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Powoduje przyklejenie się języka do podniebienia, co uniemożliwia mówienie, itp. Zaklęcie działa około minuty.

Lunamo
Opis:  Zaklęcie działające tylko w nocy. Przywołuje świetliki nocne, które prowadzą zgubioną osobę to najbliższego drugiego żyjącego człowieka, pod warunkiem, że znajduje się na maksymalnie w odległości jednego kilometra.
Odkrywca: Yumi Merberet

Turbonis
Opis: Wypuszcza z różdżki potężne tornado.
Kategoria: zaklęcie spoza podstawy programowej
Odkrywca: Franz Krueger


Bardzo trudne

Zaklęcia spoza podstawy programowej


Deletrius
Opis: Usuwa widmo zaklęcia wywołane czarem Priori Incantatem.

Harmonia Nectere Passus
Opis: Zaklęcie umożliwiające działanie Szafki Zniknięć.

Homenum Revelio
Opis: Wykrywa ludzką obecność w docelowym obszarze.

Pluvia
Opis: Pozwala na wywołanie na niewielkim obszarze opadu w postaci deszczu, burzy czy gradu.
Odkrywca: Franz Krueger

Portus
Opis: Zamienia dany obiekt w świstoklik.

Priori Incantatem
Opis: Wywołuje retrospekcję zaklęć danej różdżki, do rzucenia których posłużyła.

Priori Incantatem Deletus
Opis: Pozwala użytkownikowi na usunięcie lub modyfikację wspomnień czarów rzuconych daną różdżkę. Zaklęcie może zostać zastosowane zarówno na czyjejś różdżce, jak i na swojej - wówczas różdżka dotknięta czarem Priori Incantatem Deletus na czas usuwania/modyfikacji wspomnień pokryta zostaje złocistą poświatą.
Odkrywca: Franz Krueger


Ekstremalnie trudne


Zaklęcia spoza podstawy programowej


Confundus
Opis: Zaklęcie służące do zmylenia lub wprowadzenia w błąd czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego. Może mieć różne skutki, w zależności co rzucający czarodziej chce osiągnąć. Aby czar zadziałał, należy skupić się na celu, lub przyłożyć do niego różdżkę. Skonfundować można także magiczne przedmioty.
Koszt nauki: 70 PN

Zaklęcie Fideliusa (Zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Bardzo złożone zaklęcie, przy którym dochodzi w sposób magiczny do zdeponowania tajemnicy w duszy żywego człowieka. Informacja zostaje ukryta w wybranej osobie, nazywanej Strażnikiem Tajemnicy, więc nie można jej odnaleźć, chyba że sam Strażnik Tajemnicy zechce ją wyjawić, inaczej pozostaje niedostępna. Skutkiem tego zaklęcia jest np. to, iż nikt, komu przez Strażnika Tajemnicy nie wyjawiono tajemnicy, nie mógł znaleźć ludzi, którzy się ukrywali.
Koszt nauki: 80 PN

Zaklęcie Nienanoszalności (Zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Powoduje, że nie można nanieść danego obszaru na mapę.
Koszt nauki: 70 PN

Zaklęcie Ognia (zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Pozwala dowolnie manipulować wytworzonym ogniem
Kategoria: zaklęcie spoza podstawy programowej
Koszt nauki: 80 PN

Zaklęcie Wody (Zaklęcie całkowicie niewerbalne)
Opis: Pozwala dowolnie manipulować wodą.
Koszt nauki: 80 PN

Zaklęcie Ziemi (Zaklęcie całkowicie niewerbalne i bezróżdżkowe)
Opis: Pozwala dowolnie manipulować podłożem, wywołując trzęsienia ziemi, tworząc wyrwy itp.
Koszt nauki: 80 PN



Ostatnio zmieniony przez Huncwot dnia Pon Gru 05, 2016 1:54 am, w całości zmieniany 14 razy
 

Zaklęcia i uroki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Zaklęcia transmutacyjne
» Zaklęcia OPCM

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Mapa Huncwotów :: 
Systemowe
 :: System rozgrywki :: Księga zaklęć
-