Liczba postów : 362 Data przyłączenia : 27/11/2016
Temat: Punkty Rozwoju (PR) Pią Gru 02, 2016 2:43 pm
Punkty Rozwoju
Czym są Punkty Rozwoju?
Punkty Rozwoju (PR) służą do odblokowania wyższych poziomów zaklęć, eliksirów i umiejętności z zakresu określonych dziedzin magicznych oraz do rozwijania naszych atrybutów.
Aby odblokować dany poziom zaklęć, eliksirów i umiejętności w zakresie określone dziedziny lub rozwinąć określony atrybut, wystarczy wpisać zgłoszenie w odpowiednim temacie. Nie trzeba już pisać żadnego posta fabularnego zawierającego naukę. Należy jednak pamiętać, że aby odblokować konkretny poziom, trzeba już mieć wcześniej odblokowane poziomy niższe, np. jeśli chcemy odblokować poziom bardzo trudny, nie możemy tego zrobić od razu z perspektywy poziomu średniego.
Oczywiście gracz sam decyduje w co chce zainwestować zdobyte fabularnie punkty rozwoju.
Co istotne, rozwój fabularny atrybutu, w przeciwieństwie do początkowej modyfikacji atrybutów, nie wiąże się, rzecz jasna, z koniecznością obniżenia punktów w innym atrybucie.
Uwaga! Za PR otrzymane na start można wykupić tylko 1 punkt (dla postaci z transferu 2 punkty) w każdym atrybucie, np.: Mamy bazowo 16 punktów w zręczności. W ramach początkowej modyfikacji odejmujemy 2 punkty od siły i dodajemy w zręczność. Mając 18 zręczności, możemy dodać do niej tylko 1 punkt atrybutów za PR do rozdania na start, co da nam wynik 19 punktów. Każdy atrybut możemy więc rozwinąć na start maksymalnie o 3 punkty ponad naszą kategorię wiekową.
Jak zdobyć Punkty Rozwoju?
Jak je zdobyć? To proste - uczęszczając na lekcje, a także biorąc udział w różnych eventach organizowanych przez Mistrzów Gry.
Ponadto każdy uczeń na start dostaje 50 PR, zaś dorosły czarodziej 75 PR, w prezencie.
Uwaga! Postaci z transferu z www.marudersi.forumpl.net mogą otrzymać od administracji dodatkowe Punkty Rozwoju na start.
Koszty rozwoju
Koszty rozwoju: 1. Oblokowanie poziomu średniego/trudnego/bardzo trudnego w określonej dziedzinie magicznej - 25 PR 2. Oblokowanie poziomu ekstremalnie trudnego w określonej dziedzinie magicznej - 50 PR 3. Podniesienie atrybutu o jeden punkt - 25 PR