IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Tworzenie zaklęć i eliksirów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Huncwot
Huncwot
Liczba postów : 362
Data przyłączenia : 27/11/2016

Tworzenie zaklęć i eliksirów Empty
PisanieTemat: Tworzenie zaklęć i eliksirów   Tworzenie zaklęć i eliksirów EmptyWto Lis 29, 2016 12:37 am



Tworzenie zaklęć i eliksirów


Zasady

1. Każdy gracz na forum ma prawo zaproponować własne zaklęcia lub eliksiry.
2. Nowe zaklęcia i eliksiry zaproponowane gracza muszą zostać zaakceptowane przynajmniej przez dwóch administratorów.
3. Zaklęcie/eliksir włączone do księgi zaklęć/księgi eliksirów jest dostępne dla wszystkich użytkowników forum, co oznacza, że może nauczyć się go każdy gracz! Pod zaklęciem/eliksirem wpisujemy jedynie odkrywcę zaklęcia.
4. Autor zaklęcia/eliksiru też musi nauczyć się opracowanego przez siebie zaklęcia/eliksiru! Może jednak nauczyć się go za cenę o o połowę niższą!
5. Obniżka z punktu 4 dotyczy wszystkich multikont autora zaklęć lub eliksirów, co oznacza, że jeśli posiada on postacie X, Y i Z, a wstawił propozycję zaklęcia z konta X, obniżka kosztów nauki obejmuje także jego konta Y i Z.
6. Oczywiście każdy, kto chce nauczyć się danego eliksiru/zaklęcia musi spełniać wymagania niezbędne do jego nauki. Dotyczy to również autora zaklęcia/eliksiru!
7. Administracja ma prawo odmówić zaakceptowania nowego zaklęcia/eliksiru, jeśli uzna, że twór autora jest zbyt podobny do zaklęć/eliksirów umieszczonych już w księgach lub jeśli twór ten jest zbyt potężny (bądź niegrywalny), jak na realia rozgrywki.
8. Aby zamieścić w tym temacie propozycję nowego zaklęcia/eliksiru, należy skorzystać z poniższych wzorów, usuwając informacje pomocnicze zawarte w nawiasach.


Wzory

Kod:
[b]Nazwa zaklęcia:[/b] (jego inkantacja lub określenie samej nazwy zaklęcia z zastrzeżeniem, że jest ono całkowicie niewerbalne)
[b]Opis:[/b] (tutaj opisujemy jak działa nasze zaklęcie)
Dziedzina magii: (proponowana dziedzina magii, np. OPCM)

Kod:
[b]Nazwa eliksiru:[/b] (nie trzeba raczej tłumaczyć)
[b]Cechy charakterystyczne:[/b] (opisujemy cechy charakterystyczne mikstury, np. czarna barwa, posmak pomarańczy itp.)
[b]Działanie:[/b] (opisujemy jak działa eliksir)


Uwagi

Poziom (oraz ewentualne wymagania dla zaklęć czarnomagicznych i leczniczych) oraz odrębny koszt PN (wyłącznie dla zaklęć poziom ekstremalnego) ustala administracja przy okazji zaakceptowania zaklęcia/eliksiru i włączenia go do księgi zaklęć/eliksirów.
Podobnie ma się sprawa ze składnikami eliksirów.

 

Tworzenie zaklęć i eliksirów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Poziomy zaklęć, eliksirów i umiejętności
» Klasa zaklęć
» Warzenie eliksirów
» Składniki eliksirów
» Klasa eliksirów

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Mapa Huncwotów :: 
Informacje
 :: Sprawy fabularne :: Zgłoszenia i rozliczenia
-