IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Podania - zasady

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Huncwot
Huncwot
Liczba postów : 362
Data przyłączenia : 27/11/2016

Podania - zasady Empty
PisanieTemat: Podania - zasady   Podania - zasady EmptyPon Gru 05, 2016 8:45 pm



Podania


Zasady ogólne

1. Podania sprawdza administracja. Do zaakceptowania podania wystarczą głosy pozytywne dwóch administratorów.
2. Podanie to forma opowiadania opisującego w jaki sposób postać zdobyła lub odkryła daną umiejętność/genetykę.
3. Podanie musi obejmować minimum 2 strony w Wordzie (czcionka 12, Times New Roman).
4. Podanie składa się poprzez założenie tematu z podaniem. Temat powinien zawierać imię i nazwisko postaci oraz umiejętność/genetykę, o jaką postać się ubiega, np. "Jan Kowalski - legilimencja".
5. Administracja zastrzega sobie prawo do tymczasowego zablokowania danej umiejętności/genetyki. Proszę się jednak nie martwić, co jakiś czas, w miarę napływu nowych użytkowników, zablokowane umiejętności i genetyki będą na nowo odblokowywane.
6. Podanie o genetykę lub umiejętność specjalną można złożyć dopiero po napisaniu 25 postów fabularnych (nie dotyczy postaci z transferu z www.marudersi.forumpl.net ).
7. W przypadku umiejętności specjalnych, określamy maksymalny poziom opanowania umiejętności, jaki można za pomocą podania uzyskać:
- Animagia - 50% (uczniowie), 80% (dorośli)
- Legilimencja - 40% (uczniowie z transferu), 60% (dorośli)
- Oklumencja - 40% (uczniowie z transferu), 60% (dorośli)
- Magie bezróżdżkowa - 50% (tylko dorośli!)
8. Każdy gracz może posiadać tylko 1 genetykę. Ograniczenie to dotyczy wszystkich multikont! Oznacza to, że nawet, jeśli mamy pięć postaci, tylko jedna może posiadać genetyczne zdolności.
9. Jeśli chodzi o umiejętności specjalne, w tej kwestii nie ma żadnych ograniczeń. Administracja przypomina jednak, że zastrzega sobie prawo do tymczasowego zablokowania nauki/podań dla danej umiejętności specjalnej. Punkt ten dotyczy oczywiście tylko takich umiejętności specjalnych jak animagia, legilimencja, oklumencja i magia bezróżdżkowa. Magii niewerbalnej, Patronusa i teleportacji mogą uczyć się wszyscy.  


Genetyka - pytania pomocnicze

Zamieszczamy tutaj kilka pytań pomocniczych, które dadzą Wam obraz tego, o czym chcielibyśmy przeczytać w podaniu o genetykę.
1. Kiedy i w jaki sposób postać odkryła, że posiada jakąś unikatową, genetyczną umiejętność?
2. Jak zareagowała na to odkrycie?
3. Jak zareagowali inni, gdy dowiedzieli się o genetycznych zdolnościach naszej postaci? (opcjonalnie; postać mogła ukrywać swoje zdolności)
4. W jaki sposób postać korzystała ze swoich genetycznych zdolności? Chodzi o przykłady takich sytuacji.


Umiejętności specjalne - pytania pomocnicze

Zamieszczamy tutaj kilka pytań pomocniczych, które dadzą Wam obraz tego, o czym chcielibyśmy przeczytać w podaniu o umiejętność specjalną:
1. Kiedy i w jaki sposób nasza postać zainteresowała się nauką danej umiejętności? Jak się dowiedziała o jej istnieniu?
2. Jak wyglądał proces nauki? Czy ktoś naszej postaci pomagał? Prosimy o opisanie tutaj zarówno porażek, jak i sukcesów w procesie nauki.
3. W jaki sposób naszej postaci udało się wykorzystać daną umiejętność w praktyce? A może jeszcze nie miała ku temu okazji?
4. Jakie są plany naszej postaci związane z daną umiejętnością? Czy nasza postać ma zamiar ją rozwijać? A może chciałaby wykorzystać ją w jakimś niecnym (lub nie) celu?

 

Podania - zasady

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Mapa Huncwotów :: 
Systemowe
 :: System rozwoju postaci :: Genetyka i umiejętności specjalne
-