IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Bonusy z transferu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Huncwot
Huncwot
Liczba postów : 362
Data przyłączenia : 27/11/2016

Bonusy z transferu Empty
PisanieTemat: Bonusy z transferu   Bonusy z transferu EmptyWto Gru 13, 2016 12:23 pm



Bonusy z transferu



Ze względu na to, że Mapa Huncwotów jest niejako kontynuacją forum www.marudersi.forumpl.net postaci przenoszone z Marudersów dostaną dodatkowe bonusy już na początku swojej rozgrywki (będą to dodatkowe Punkty Nauki, Punkty Rozwoju i galeony).
Poniżej zamieszczamy informacje dotyczącego tego, w jaki sposób oceniamy postaci z transferu.


Punkty Nauki

Punkty Nauki na Mapie Huncwotów naliczane są za pisanie postów fabularnych (i tylko takich! dop: lokacje fabularne + retrospekcje). To właśnie dlatego dzielimy liczbę postów z Marudersów przez 4. Na Marudersach bowiem licznik postów nabijał je we wszystkich działach, czy to w offtopie, czy w relacjach, czy w sowach (które nie liczą się jako posty fabularne). Jest to swego rodzaju uproszczenie, bo nie jest wykonalne aktualnie ile postów z całkowitej liczby postów gracza na Marudersach było postami fabularnymi.
Uwaga! Punkty Nauki uzyskane z transferu muszą zostać od razu rozdysponowane na zaklęcia w Karcie Rozwoju. Nie zezwalamy na ich przetrzymywanie i późniejsze wykorzystanie.

Jak więc liczymy przyznaną liczbę Punktów Nauki?
Liczbę postów z Marudersów dzielimy przez 4. Wynik zaokrąglamy w górę do pełnej 5, np. 116 zaokrąglamy do 120.


Punkty Rozwoju

Punkty Rozwoju na Mapie Huncwotów zyskuje się za udział w lekcjach oraz różnych sesjach rozgrywanych z Mistrzem Gry. Na Marudersach podobnie zdobywało się punkty statystyk oraz fasolki, za które też można było te punkty statystyk rozwinąć. Wyliczamy więc każdemu graczowi z Marud jak wiele punktów ponad swój próg klasowy (np. dla VII klasy - 75) zdobył.

Jak więc liczymy przyznaną liczbę Punktów Rozwoju?
Zliczamy najpierw statystyki zdobyte przez postać ponad jej próg klasowy (np. próg dla ucznia VII klasy wynosił 75 punktów; jeśli postać ma aktualnie 83, to liczymy tutaj te 8 punktów różnicy). Dodajemy ponadto 1 punkt za każde niewydane 250 fasolek (bo za każde 250 fasolek można było kupić 5 kart, które wymieniało się na punkt statystyk). Każdą posiadaną kartę w ekwipunku liczymy dodatkowo jako 50 fasolek (jako że karty te nie zostały jeszcze wykorzystane, a mogłyby być wykorzystane właśnie do rozwoju statystyk). Wynik określa próg, dla którego przyznajemy daną liczbę Punktów Rozwoju (poniżej).
  • 0-2 - Osoby, które zdobyły mniej niż 3 punkty statystyk nie dostają żadnych dodatkowych PR na start (zatem tylko 50/75 PR na start jak każdy nowy gracz na forum), jako że chcemy tutaj promować jedynie osoby, które były na Marudach aktywne.
  • 3-5 = 25 PR
  • 6-10 = 50 PR
  • 11-15 = 75 PR
  • 16-20 = 100 PR


Uwaga! Jeśli ktoś nauczył się na Marudersach fabularnie jednej z tych umiejętności po obniżonym koszcie, liczymy ją i tak jako pełen koszt!:
1. Teleportacja - +4 punkty
2. Patronus - +4 punkty
3. Magia niewerbalna +7 punktów

Animagii, oklumencji i legilimencji nie liczymy do punktów statystyk! One już same w sobie są dużym wzmocnieniem dla postaci.

Uwaga! PR uzyskane za aktywny udział w rozgrywce na Marudach muszą zostać wykorzystane przy założeniu Karty Rozwoju. Nie zezwalamy na ich przetrzymanie i późniejsze wykorzystanie.
Ponadto w przypadku rozdania PR uzyskanych z transferu obowiązuje dwie ograniczające zasady (system jest trochę inny i nie chcemy już na start niepokonanych postaci):
  1. Jeśli zdecydujecie się przeznaczyć PR na odblokowanie wyższych poziomów trudności, to możecie odblokować takie poziomy maksymalnie w 2 dziedzinach (przy czym możecie podnieść którąś z nich nawet do poziomu ekstremalnego).
  2. Jeśli zdecydujecie się przeznaczyć PR na atrybuty, najpierw dokonujecie dozwolonej modyfikacji, a dopiero potem rozwijacie sobie wybrane atrybuty za uzyskane z transferu PR. Ponadto za PR z bonusu możecie sobie wykupić maksymalnie 2 punkty w obrębie danego atrybutu (czyli łącznie z dozwoloną modyfikacją możecie rozwinąć dany atrybut maksymalnie o 4 punkty).


Genetyki i umiejętności specjalne

Informacje na temat przeniesienia postaci z genetyką lub umiejętnością specjalną zostały zawarte w tym dziale - Klik


Przedmioty

Postaci z Marudersów zachowują wszystkie przedmioty, które posiadały pod rządami byłego forum.
Wyjątek dotyczy mioteł! Gracze quidditcha dostawali je na Marudersach za darmo. Na Mapie Huncwotów, jeśli będą chcieli mieć swoją miotłę, będą musieli ją najpierw kupić. Podczas treningów i meczy quidditcha, jeśli nie kupią swojej miotły, korzystają z mioteł szkolnych. Dlaczego? Cóż, na Marudersach można było sobie dopisać każdą miotłę, nawet najlepszą, co było trochę nie w porządku wobec innych graczy. W końcu już sama przynależność do szkolnej drużyny jest sama w sobie profitem.


Galeony

Galeony na Mapie Huncwotów, co prawda, nie są naliczane według liczby postów fabularnych. Można je zdobyć poprzez comiesięczne losowanie galeonów, za założenie KP oraz za sesje rozgrywane z MG. Mimo wszystko poniższy licznik to niejako ukłon w stronę osób, które były aktywne fabularnie na Marudach.

Jak więc liczymy przyznaną liczbę galeonów?
Liczbę postów z Marudersów dzielimy przez 4.

 

Bonusy z transferu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Mapa Huncwotów :: 
Systemowe
 :: System rozwoju postaci
-